onsdag 1. juli 2009

Roser og Liljer

Denne buketten med nydelige blomster ble levert her i går.
Til MOI!
Den var fra




Tusen takk, snille du!
Jeg er enda mer rørt over omtanken fra mine medbloggere.
Det er gode venner det, fulle av omsorg.
Buketten står ved siden av meg, og jeg beundrer den titt og ofte.

---------------------------------------------

En venn er en gave
du gir deg selv

-----------------------------------

Camilla lurte på om det var Petunia i buketten, forresten.
Det er nok ikke så vanlig i buketter, nei.
Jeg har selvfølgelig sådd Petunia selv.
Det kommer bilder etterhvert som de vokser seg til.
Dessuten er Petunia helt spesiell!
Jeg vet, for jeg har møtt henne.

-----------------------------------------------

Jeg håper at alt som er plantet ut vokser seg frodig.
Jeg klarte å komme meg ned trappa og i hagen i går
(det tok sin tid.........).
Dirigerte husbonden.
Han plantet nemlig siste rest fra drivhuset.
Det vi fikk plass til iallefall, og det jeg ha i hagen.
Har aldri plantet så sent tidligere år...
Så da får vi si at det er bedre sent enn aldri, som kjent.
Burde jo i utgangspunktet ikke så et eneste frø dette året,
men er man hagegal så er man hagegal.....
Gammel vane er vond å vende.
Gammelt nytt, det også, sant vel? ;)
P.S.
Husbonden vanner og vanner om dagene også, forresten.
Med det været vi har om dagen, så det til, ja!
Må snart be han om å gjødsle litt også.
Det går nok bra.
Men å plukke visne blomster, der går nok grensen
for en stakkars maskinsjef....
Det tar nok på å være både sykepleier og gartner...
Så, jeg kan vel ikke forlange mer..... ;)
------------------------------------
Jeg har forresten fått (kjøpt) eget domene her.
Fint om du legger til den nye adressen hos deg. ;)