søndag 25. januar 2009

Madelen

I dag har vi har hatt besøk av verdens skjønneste 6 - åring, Madelen. :)))
Det første hun gjorde var å gå rett bort til den blå blomsten min (innlegg under) og beundre den. Så gikk hun bort til vasen med Seljekvister og klappet på gåsungene.
Til slutt stoppet hun ved rosebuketten og luktet på den.
Etter det kunne hun leke sammen med jentene her og søsteren,
mens pappa'en og jeg drakk kaffe og skravlet.

Da hun gikk fikk hun med seg en pakke frø til erteblomster.
Tidligere har hun fått ett hageforkle med spade og diverse utstyr av meg, rosa selvfølgelig. ;)
Både Madelen og jeg gleder oss veldig til sommeren.
Noe av det jeg gleder meg mest til er hagevandringer med henne og å plukke fargerike og velduftende buketter sammen, som hun kan ta med hjem og sette i syltetøyglass eller en kopp kanskje. Gleder meg til turer innom drivhuset med henne for å smake på tomatene og alt det andre der inne. Lurer på om hun vil bli gartner? ;) Jeg har aldri spurte henne. Jeg bare gleder meg over den felles interessen. Jeg storkoser meg sammen med dette vakre lille mennesket! :)))