fredag 2. januar 2009

God helg

ønskes dere alle, med noen stemningsbilder fra stua vår.
Den siste helga før juleferien er over.
Jeg er ganske tradisjonsbunden,
så her pyntes treet lille julaften og kastes ut igjen trettendedagen.
Da finner jeg frem sopelimen og feier jula ut.
I år får jeg ta sopelimen i ei hånd og ei krykke i den andre.... ;)
Enn så lenge koser vi oss med den gode stemningen og mange levende lys.
I dag har det dalt ned noen lette snøfnugg her.
Ett tynt slør dekker landskapet.
Ikke så mye å skryte av akkurat.... ;)
Jeg liker måten snøen lyser opp mørke vinterdager på,
men her ved kysten er vi ikke akkurat bortskjemt med så veldig mye av den sorten.
I følge Yr.no får vi ett par dager til med klarvær og kuldegrader,
så kommer regnet og mildværet igjen....
Kanskje jeg må hinke meg ut i løpet av helgen da,
for å ta bilder til konkurransen "Frøken Frost" ,
arrangert av Anne på Moseplassen.
Henger du deg på også?




To glade og fornøyde søstre som har hatt en fin juleferie.

GOD HELG, som sagt, fra alle oss her.
Hva skal du fylle helgen med?
Kaste ut jula kanskje?
Eller venter du til trettendedagen også?