fredag 12. juni 2009

Fordi......

Fredag er den beste dagen i uken........

Fordi:

- Helgen som ligger foran meg virker som en hel evighet.
- Jeg kan skjenke meg selv et glass vin når kvelden er her.
- Jeg kan sette på mine nye CD plater, lytte, nyte og bli kjent med nye toner og tekster.
- Glade unger springer ut og inn i sommerkvelden, mens de leker og ler.
- Jeg kan sitte lenge oppe og se på solen som dypper seg i havet, fargespillet etterpå og skumringen i juninatten. Mørket får aldri helt taket.....
- Lørdagen ligger der, foran meg, ny og ubrukt.
I den kan jeg gå barbent ut i hagen en tidlig morgenstund, med kaffekoppen og bare være til, uten plikter og forventninger.....
- Jeg kan hilse en nyutsprunget blomst velkommen til verden.
- Jeg kan sette på radioen på lørdag og høre på min egen "gullrekke" gjennom dagen,
Popquiz, P.I.L.S. og Englefjes.
- Søndagen ligger der åpen og blir til mens jeg lever...
- Jeg har det godt!
- Jeg nyter livet!






Og fordi:

- Jeg sender mine tanker over Nordsjøen, til min elskede,

FORDI

jeg elsker deg!


Som alle andre dager......!