lørdag 1. august 2009

Gleder

På bakgrunn av livets tunge tak
og mollstemte melodier
lærer vi bedre å glede oss
over de lyse sider.

En av mine gleder for tiden er mitt nye kamera,
Canon 500D.
Med det skal jeg fange opp og forevige enda flere gleder.
I'm sooo happy! ;)
''''''''''''''''
Her skal det knipses i vilden sky....!
Og når jeg en vakker dag kaster krykkene og kommer meg out & about
- ut i den store verden,
skal minnebrikken fylles til randen, om og om igjen...!
''''''''''''
I mellomtiden samler jeg på alle gledene her hjemme,
både ute og inne.
Det finnes nok av dem her også, spesielt her, når jeg kjenner etter.
'''''''''''
En trofast følgesvenn på mine hagevandringer er kameraet
Canon Powershot G10.
Det blir nok flittig brukt fremover, det også.
Ja takk, begge deler. ;)
'''''''''''''''
Malin har mer eller mindre overtatt kameraet
FUJIFILM F40.
Jeg får vel overrekke det til henne, rent formelt. ;)
Hun har et godt blikk og tar fine bilder.
Det blir nok noen felles fotosafarier på oss to,
om ikke så altfor lenge igjen, håper jeg.
'''''''''''''''''''''
Å vente på en glede er også en glede! ;)