mandag 16. februar 2009

Fargerik uke

Mette med bloggen
arrangerer fargeuke denne uken.
Det må jeg selvfølgelig være med på! ;)
Hun har utfordret oss til å publisere ett innlegg hver dag, med ulike farger.
I dag er fargen rød.
Tirsdag blir blå,
onsdag blir grønn,
torsdag blir gul,
fredag blir oransje,
lørdag blir lilla
og søndag svart/hvitt.
Heng deg på, om du har lyst!
Du finner link til alle deltagerne hos Mette.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Jeg begynner uken med ett stort, rødt og saftig eple.
MMMMMMM.........!
Denne uken blir det mange røde epler på meg, og mye vann.





Sammen med eplene skal jeg innta både Red juice og mange andre frukt og grønnsaksafter,
laget av fargerike, økologiske og næringsrike frukter og grønnsaker.
En fargerik uke i sunnhetens tegn altså.
Sunt og godt!
Og kanskje forandrer figuren min seg fra epleformen på det første bildet til den smale varianten på det siste.... ;)
Godt for helsa er det også!
Jeg har til og med kjøpt to slike esker, så det blir to fargerike uker på meg.... ;)
Ønsk meg lykke til da vel!
Here I come, Organic Lizzi !
En pangstart! ;)))