lørdag 6. april 2013

Skiftende skydekke



















Jeg kjørte eldstedatteren og ei venninne til filmkveld i kveld,
like før solnedgang.
På vei hjem igjen ble jeg grepet av det varme lyset og de intense blå fargene,
både på himmelen og i sjøen.
Hadde ikke med fotoapparatet (... og det er ikke ofte at det skjer, altså...),
så jeg måtte rappe meg hjem for å hente det.
Kjørte så sporenstreks tilbake til naboøya, Lokøy, nærmere bestemt Vindkjeften,
for å forevige inntrykket.
Noen ganger kan det være ganske hektisk, når man er slik anlagt,
at man ser motiv overalt,
men når jeg først er der, i situasjonen og naturen, ja da bare koser jeg meg!

Dagen begynte med snøbyger og været har vært ganske så skiftende,
men når dagen ender slik, er allting godt... Eller noe sånt...
                                                                                               ;)