torsdag 18. februar 2010

3 år med blogg...


... og det må markeres.
I anledning markeringen
vil jeg trekke ut en vinner
blant alle (bloggere og andre besøkende)
som legger igjen en kommentar/hilsen til dette innlegget.
Vinneren vil bli  annonsert neste torsdag, den 25. februar,
og vil få en gave i posten.





Dagar som kvite steiner

Dagar som kvite steiner langs med stranda.

Dagar som kvite steiner
har vi saman.

Eg samler dei i lommene mine,
eg gøymer dei som skatter i berget
eg ber på.

Nokon seier
dei aldri kjem tilbake
- dagane.

Nokon seier
dei mister glansen sin
steinene,
når dei ikkje
ligg våte i vannkanten
lenger.

Det kan so hende.

Men eg har levd
desse dagane.

Eg har kjent dei runde steinene
liggja som vekter av gull
i henda mine.

Eg har kjent dei mot kinnet.
Natta si svale hud.
Dagen sin heite solkule.

Dagar som kvite steiner,
dei me deler
- eg og du. 

Ellen Anne Teigen Vinje