onsdag 15. september 2010

Himmelsk



har startet en norsk versjon av
HIMMELSK.
Hver onsdag legger hun ut et innlegg på bloggen sin under dette temaet,
og vi andre kan henge oss på.
Gøy!

Her ute i havgapet (på "den ytterste nøgne ø") på Sotra,
lever vi tett innpå elementene.
Jeg lar meg stadig fascinere over forandringene og nyansene.
Skiftningene av farger på både himmel og hav.
Og når dere ser bildet øverst på siden her, utsikten fra huset vårt,
så er det sikkert lett å forstå at jeg gleder meg over hver eneste solnedgang,
og lar meg begeistre og inspirere,
til å fotografere bl.a.
Så temaet HIMMELSK passer meg perfekt.


I det siste har det blitt noen båtturer på oss.
Bildet i innlegget her er fra en av dem.
Vi har vært på hvalsafari.
En nebbhval ble observert i Møvik, her på Sotra,
og den måtte vi også se på,
sammen med alle (mange!) andre som tok turen.
Spennende!
På søndag hadde den tatt turen hit til Syltøy,
og vi kunne observere den gjennom hele dagen fra huset her.
Artig!

Besøk
for å lese mer om temaet HIMMELSK,
og for å delta.