mandag 18. februar 2008

Ett år med blogg

Ett år med mange gleder, kreativ utfoldelse og nye bekjentskaper.
En fin måte å dele på.
Bloggen min betyr mye for meg. En stor glede!
Som en blanding mellom en dagbok, ett fotoalbum og kontakt med gode "brevvenner".
Jeg håper på inspirasjon til å fortsette med blogging lenge enda.
Og den største inspirasjonskilden er DU!
Takk for at DU er der og for hyggelige kommentarer.

I anledning ett års jubileumet vil jeg trekke ut en vinner blant en av dere som skriver en hilsen til dette innlegget. Vinneren får en gave i posten.
Jeg annonserer vinneren på torsdag.




One year with blogging - today! A year with many pleasures, creativity and new acquaintances. A good way of sharing. My blog means a lot to me! A great delight! It`s like a mix between a diary, a photo album and contact with good "pen-friends". I hope for lot`s of inspiration to continue blogging in the future. The greatest source of inspiration is YOU - with your friendly comments. Thank`s for visiting!

In connection with the jubilee, i will draw a winner amongst one of you, who write a comment to this post. The winner will receive a gift from me. I will announce a winner on Thursday.